חוויות

אינה גרינברג מספרת על הקורס לירידה במשקל בו ירדה 10 קג’ :

לריסה מספרת על הקורס לירידה במשקל של נטע גולן בו ירדה 15 קג’

עפרה שאבי מספרת על הקורס לירידה במשקל בו ירדה 10 קג’:

צביה גיבנר מספרת על הקורס לירידה במשקל בו ירדה כב 60 קג’!!

שלומית בינשטוק מיהוד לאחר ארבעה חודשים מתום תהליך של חצי שנה בסדנה

מאז שאני כבר לא שותפה (פיזית) בסדנא, אני לגמרי חיה ונושמת את הפגישות איתך.
את ה”סדר” שעשית לי (סופסוף) בראש באשר למה נכנס אלינו לפה, מה משרת אותנו ומה לא.
אמנם אני “תקועה” כבר שבועיים -שלושה באותו משקל , אבל מאוד מפוקסת על מה צריך לעשות ואיך צריך, כדי להגיע למטרה.
במחשבה שניה, למטרה כבר הגעתי, אם אני מצליחה (די בעיקביות, גם אם זה נתקע פה ושם וגם את זה למדתי לקבל באהבה) לרדת לאט אבל בטוח במשקל, המטרה נבחינתי הושגה!!!
אוהבת ומוקירה כל 100 גרם כאילו היו 1 ק”ג שלם! ועל זה אני מודה לך יום ביומו. חייך אותי מראה המקרר שלך, כי גם אצלי, מדי פעם מגיע הריק הזה, הכאוס הזה שמביא איתו סדר חדש למוח.
רק אצלך למדתי, שדוקא אחרי כאוס כזה, בא הסדר ואיתו התבהרות הדברים.
וכל פעם יש משוכה חדשה לדלג מעליה, בפתח חג הפסח על מצותיו ושלל ארוחותיו הדשנות
מאמינה שאצלח גם את זה! והאביב בפתח, וזה תמיד מבשר התחלות ופריחות חדשות
והשבוע נוכחתי לראות ולהרגיש שירדתי בעוד מספר במכנסיים
וגם על זה אני מודה לך 🙂 אז הדרך נמשכת אבל בהחלט כבר לא מעייפת
ודעי שאת נמצאת שם ברקע .

שרית מעצבת גרפית מפתח תקוה- ירדה במשקל 6 קג’ בשלושה חודשים

הקבוצה היתה אינטימית ונעימה, תרמה רבות לתמיכה ההדדית לשינוי. נטע, את משרה רוגע, מקור דוגמא ורצון עז לשנות הרגלים “ישנים”. יש בך משהו אמיתי וכנה שתורם לרצון לשנות, שומעת את עצמי מצטטת לאנשים אחרים אמירות שלך שאמרת ונקלטו המוחי. תודה ענקית על ההיכרות.

דנה מורה ליוגה מתל אביב- ירדה במשקל 5 קג’ בשלושה חודשיפ

תמיד ראיתי בעצמי אדם עם מודעות עצמית גבוהה ועדיין, נושא האוכל נשאר ללא שליטה שנים רבות. הסדנא מפגישה אותי עם עצמי בדרכים יצירתיות וחדשות העוקפת בעדינות ובבהירות את התקיעיות/ ההתנגדויות שלי. האכילה החדשה העלימה כמעט כליל את את ה”אטרפים” בנוגע לאוכל, חזרתי לשפיות. לא קל לי אבל אני “אדם שפוי” שלא קל לו. אני עדיין לא ממלאה באופן מלא אחר כל ההנחיות אבל מתקדמת. אני סבלנית ורכה עם עם עצמי.גם אם זה כל מה שאקבל מהסדנא, דייני, אך אני בטוחה שהג’ינס המיתולוגי שלי, המחכה לי בארון לא ישאר מיותם לאורך זמן. ת ו ד ה לך נטע על הליווי וההנחיה, תמיד בגובה העיניים.

נועה הייטק גבול גבעתיים תל אביב- ירדה במשקל 5 קג’ בשלושה חודשים

היה סשן NLP שבו התחוור לי מה תפקידו של האוכל לגבי, בעיקר בטריפה הלילית, פתאום ירד אסימון שהאוכל הוא הבן זוג שלי, שאני חייבת אותו לידי, ושהוא לא מעיז לעזוב ואני די חוששת להתנהל בלעדיו, וגם קצת משעמם ולבד בלעדיו, אבל הפרידה מהתפיסה של המחוייבות לאכול, משהו השתחרר, כל ההתנהגות שלי בערב ובלילה השתנתה, אני מגיעה למצב שאני פשוט שוכחת לאכול, גם אם רעבה, אני שקועה בדברים אחרים, והאוכל הפך להיות משני, פנויה לדברים אחרים, מתכננת מה לאכול, מבשלת אוכל משוכלל יותר, לא רק כדי לא להיות רעבה, משקיעה בעצמי בכל מיני מנות שלא הכנתי אף פעם. כיף!! גם כשאני רעבה אני לא בפאניקה של אכילה אלא נוברת במקרר לחפש משהו שבאמת יזין ומכינה אוכל ולא רק מה שיש מוכן. תודה.

נעמה בעלת חנות בגדים ומנחת הורים מרחובות- ירדה במשקל 15 קג’ בשלושה חודשים

מספר שנים אני מתמודדת עם עלייה במשקל ועם אכילה מוגזמת בערב. מאוד הפריע לי, ניסיתי מספר כיוונים הקיימים בשוק ואף פעם לא עבד לי לזמן ארוך. כאן בסדנה של נטע מהר מאוד הרגשתי תחושת שייכות. קבוצה אינטימית שעליה מנצחת נטע שמאוד קשובה לקולות העולים ובעיקר מאוד אינטילגנטית ברמה הריגשית ושמה דגש על המחשבות והרגשות שלנו הקשורים לירידה במשקל ולא לספירת קלוריות. בסופו של דבר אנחנו אוכלים פחות ויורדים במשקל יחד עם זאת בסדנה הפוקוס הוא על המאחורי הקלעים, מה שמאוד מדבר אליי ואני מרגישה שזו כבר דרך לחיים.

שרה פנסיונרית מנס ציונה- ירדה במשקל 9 קג’ – בשלושה חודשים

זה מורכב ומעניין, קיבלתי כוח ויכולת להתמודד לא לאכול דברים שלא תורמים לי. אין לי חשק מיוחד לפחמימות ולמתוקים. מרגישה טוב מאוד עם עצמי, הרגשת סיפוק והישגיות. תודה על הכלים המיוחדים.

אושרת מנהלת חשבונות מנס ציונה- ירדה במשקל 6 קג’ בשלושה חודשים

הנושאים שדיברנו בקבוצה שינו לי את תפיסת העולם לגבי אוכל וירידה במשקל, כמו למשל החברותה ולא האוכל, הירקות שמביאים לצמיחה, נהנתי להקשיב למשתתפות בקבוצה, ולשיתוף עם כל הבות, ירדתי במשקל ואני מרגישה נפלא.

עופרה מנהלת כוח אדם מנס ציונה- ירדה 35 קג’ בחצי שנה

ירדתי במשקל 32 קג’ ואני פשוט מאושרת.נטע את עשית לי מהפך בחיים. אין לי תחושת רעב וזה מצב שאף פעם בעשרות הדיאטות שעשיתי לא היה לי.מ ע ו ל ם לא הייתי מאושרת כל כך בתקופה של שינוי הרגלים ודיאטה ומאושרת יותר מכל מהתוצאות. את יודעת יפה, שבמהלך חיי, עשיתי דיאטות רבות מאד, בחלקן הצלחתי וירדתי יפה, בחלקן נשברתי באיזשהו שלב בדרך ולא הצלחתי להגיע למטרה, בכל מקרה, תמיד, אבל תמיד, הקילוגרמים חזרו ועם ריבית דריבית.
אבל תמיד, תמיד, בכל הדיאטות שעשיתי, לא הצלחתי להשתחרר מדבר אחד: האוכל זה הדבר החשוב בחיי. אין הנאה גדולה ממנו והכל סבב סביבו.
אבל אתמול בערב הבנתי, שקרה לי משהו, וזה הספור החשוב:
נסענו אני ועוד שתי חברות להצגה . בדרך אחת החברות שלי, שמכירה אותי היטב, ואנחנו חברות כבר למעלה מ-30 שנה, ושידעה שחזרתי זה עתה מחופש ב”מצפה הימים” אומרת לי שהיא לא מבינה בכלל איך שמרתי על תזונה נכונה בימי שהותי בחופש, ולא התפתיתי לאכול דברים שאסור לי לאכול אותם. חופש זה חופש, ובמסגרת החופש כלול גם אוכל טוב, ובמיוחד האוכל ב”מצפה הימים” הידוע בטיבו, וכשלא אוכלים, זה רק מכניס לדיכאון ואי אפשר להנות מהחופש. אומרת לי החברה, “תמיד כשהייתי בדיאטה, כשיצאתי לחופש, הרשיתי לעצמי יותר”, זה לא הפריע לך? לא נכנסת לדיכאון? לא כעסת על כך שאת לא יכולה לאכול?. כן, בהחלט הבנתי על מה היא מדברת. הייתי בסרטים האלה, לא פעם ולא פעמיים בחיי, אבל פתאום הבנתי משהו אחר:
לא ולא ולא. לא נכנסתי לדיכאון, לא כעסתי, לא התפתיתי לאכול וסבלתי מכך, זה לא גרע ולו במעט מהחופש ואת יודעת מה, אפילו לא חשבתי על זה.
נהניתי מכל דקה, נהניתי מהחופש האמיתי, מהבריכה, מהספא, מהאויר ומהאוירה, מהחברה, מהכל, ולא חשבתי בכלל, ולו לרגע קט, כמה אני מסכנה ולא יכולה לאכול.
וזה ההישג האמיתי. זה תהליך שעברתי מבלי להיות מודעת לשינוי שחל בי.תודה רבה!!!!!

שרית מנהלת צוות הייטק – ירדה 9 קג’ בשלושה חודשים

החוויה גרמה לי להכיר את עצמי טוב יותר, ולהבין את טווח הכוח שלי על עצמי. השליטה שלי מול ההאוכל מדהימה, ואני עושה את זה מתוך חופש אמיתי של בחירה.

שירה – מזכירת מנ”כל – ירדה 8 קג’ בשלושה חודשים

אני לקחתי לעצמי הרבה דברים שלא עשיתי בעבר. לא לאכול דברים שלא צריכים , אני מצליחה לדבר לעצמי ולהיות בשליטה מול האוכל. בערב אני אכולת יותר דברים חמים דווקא ולא מתוקים כמו בעבר, אני יותר רגועה מגיעה הביתה שקטה, יותר חושבת, יותר מודעת. אני רק לעצמי וכל כך טוב לי לחשוב חיובי ולהצליח.

דפנה – מזכירה בחברת הייטק – ירדה עשרה קג’ בשלושה חודשים

יצאתי מהסדנה עם הרגשה שאני שולטת במה שקורה לי, למדתי לאכול מה שהגוף באמת צריך. להבין שהאוכל שימש לי מפלט מבעיות אחרות. למדתי ששינוי חשיבה ודפוסי חשיבה יכולים להשפיע על תחומים רבים בחיי. תודה